Google si brousí zuby na DoubleClick, EK se to nelíbí
Schyluje se k něčemu, o čem se dlouho mluví: Google je krůček od nákupu společnosti DoubleClick, jež se orientuje na internetovou reklamu. A rovněž se potvrdilo i to, že tento obchod se nebude líbit Evropské komisi, která reguluje snad vše s výjimkou výsledků sportovních utkání.
Podle informací, které kolují internetem i papírovým tiskem, Google za DoubleClick nabídl 3,1 miliardy dolarů (takřka 60 miliard korun).
Před tímto krokem ale varují konkurenční společnosti, jako je Microsoft a Yahoo, které upozorňují na to, že z Googlu se tím stane vládce internetové reklamy. Totéž si myslí i Evropská komise, která bude stav analyzovat a v případě, že by byla porušena pravidla hospodářské soutěže, můžeme se těšit na regulační kroky. Do první čtvrtiny příštího roku bych v celé situaci mělo být jasněji.
VLOŽIT KOMENTÁŘ