Další útoky na klienty České spořitelny
Na zákazníky České spořitelny se snesla další vlna tzv. phishingového útoku. V posledních dnech řadě z nich byly doručeny podvodné e-mailové zprávy, které se ze zákazníků snaží dostat autorizační údaje potřebné k přihlášení do systému elektronického bankovnictví.
Jak už to tak v případě těchto útoků bývá, v e-mailu ― který vypadá, jako by jej poslala právě Česká spořitelna ― je uveden odkaz na podvodnou stránku, která kopíruje vzhled www.servis24.cz. Ta není umístěna na zmíněné adrese, ale na www.servis24.us, která v současné chvíli už ale není funkční.
Není jasné, zda se některý ze zákazníků na „rhybaření“ nachytal. E-mailová zpráva totiž svým obsahem mohla leckoho odradit: text v těle byl napsán zkomolenou češtinou s příměsí azbuky.
Ke stejným útokům došlo už loni v březnu a také v dubnu, kdy klienti téže společnosti dostávali SMS zprávy, které se z nich snažily dostat PIN kódy karet.
VLOŽIT KOMENTÁŘ