Scinet.cz » Články

Téma: Phishing

Internet, IT/Počítače »

[ 6.10. 2009 ]
Útok na Hotmail: hesla k desítkám tisíc účtů unikla na web

Na majitele e-mailových schránek populární služby Hotmail se snesla vlna phishingových útoků. Autorizační údaje k desítkám tisíc e-mailových účtů hlavně uživatelů z Evropy byly a možné zase jsou dostupné ke stažení na internetu.
První informace o útoku se internetovými vodami roznesly během včerejšího večera a Microsoft slíbil, že celý problém prošetří. …

Internet, Zprávy »

[ 11.3. 2008 ]

Klienti České spořitelny se v posledních dnech ocitají opět a zase pod vlnou elektronických útoků, tzv. phishingu.
Podvodné e-maily, které z části opravdu vypadají, jako by je poslala Česká spořitelna, obsahují mimo jiné i odkaz na webové stránky, které kopírují vzhled oficiálního webu České spořitelny. Na něm je klient vyzván, aby …

Internet, Zprávy »

[ 7.1. 2008 ]

Na zákazníky České spořitelny se snesla další vlna tzv. phishingového útoku. V posledních dnech řadě z nich byly doručeny podvodné e-mailové zprávy, které se ze zákazníků snaží dostat autorizační údaje potřebné k přihlášení do systému elektronického bankovnictví.
Jak už to tak v případě těchto útoků bývá, v e-mailu ― který vypadá, …

IT/Počítače, Zprávy »

[ 9.4. 2007 ]

V souvislosti s Českou spořitelnou se v posledních dnech po Internetu a formou SMS šíří nepravdivé informace.
Obě souvisejí s PIN čísly karet. První zpráva hlásá, že pokud klient při výběru hotovosti z bankomatu zadá svůj PIN pozpátku, dojde k vydání peněz, ale zároveň na místo vyjede i policie. Údajně …

Internet, Zprávy »

[ 27.3. 2007 ]

Jak píše list USA Today, listopadový útok na síť Naval War College mají na svědomí s největší pravděpodobností čínští hackeři. Podle zpráv jsou odpovědni za to, že tamní webové stránky byly na několik týdnů nefunkční. Vyšetřování ukázalo, že hackeři se snažili získat informace o válečných hrách. Na vině je také …

Internet, Zprávy »

[ 12.3. 2007 ]

bankovnictví společnosti Reiffeisenbank. Poškozený klient se naštěstí pro něj nenechal nachytat a problém okamžitě bance nahlásil. Klientovi při přihlašování do systému internetového bankovnictví se nezdálo webové rozhraní a raději ihned do banky zavolal. Udělal dobře. K žádným ztrátám tak díky včasnému zásahu nedošlo.
Reiffeisenbank ve svém tiskovém …